cranfandy
carrotaki
Administrator
Copycat

In It Together
|
 |
« on: July 05, 2009, 12:10:36 AM » |
|
Ingles:
I cannot erase this memory something that is trapped inside of me
stupid, stupid, stay here for a while sit down beside me i'll stay here for a while sing me a love song, sing me a song sing me a love song, sing me a song
something that i'm holding in my hand something i will never understand do you live your life to be in love I can hear you calling from above
stupid, stupid stay here for a while stupid, stupid stay here for a while sit down besides me, i'll stay here for a while sing me a love song, sing me a song sing me a love song, sing me a song
cannot erase this memory erase this memory erase this memory
stupid, stupid stay here for a while stupid, stupid stay here for a while sit down besides me, i'll stay here for a while sing me a love song, sing me a song sing me a love song, sing me a song
Español:
No puedo borrar este recuerdo Algo quedo atrapado adentro mio
Estupido, estupido, quedate aqui por un momento Sientate a mi lado, me quedare aqui un momento Cantame una cancion de amor, cantame una cancion Cantame una cancion de amor, cantame una cancion
Algo que estoy sosteniendo en mi mano Algo que nunca entendere Vives tu vida para estar enamorado? Te escucho llamandome desde arriba
Estupido, estupido, quedate aqui por un momento Estupido, estupido, quedate aqui por un momento Sientate a mi lado, me quedare aqui un momento Cantame una cancion de amor, cantame una cancion Cantame una cancion de amor, cantame una cancion
No puedo borrar este recuerdo Borrar este recuerdo Borrar este recuerdo
Estupido, estupido, quedate aqui por un momento Estupido, estupido, quedate aqui por un momento Sientate a mi lado, me quedare aqui un momento Cantame una cancion de amor, cantame una cancion Cantame una cancion de amor, cantame una cancion
Salu2, Andrea
|